mandag 17. mars 2014

17.03.2014 Soløyvatnet-Langlia-Bostoliskaret.


Jeg gikk fra Soløyvatnet og opp Langlia til Bostoliskaret. Skipost 4, 16 og 17 er nå tatt. Da mangler jeg bare 9 poster av 30. Jeg hadde med meg hunden "Shelby" på turen. Jeg er ikke trent på å gå på ski med en så stor hund så det ble til at jeg gikk på beina med snowlinepigger. Jeg tar ingen sjanse på å skade Shelby med stålkantene på skiene mine. Ryggen min vil heller ikke ha godt av ukontrolerte tryninger. Det var fine forhold for å gå på ski. Det var litt lite snø i starten, men litt oppi høyden var det flotte forhold.

 Det har smeltet en del, nå er det ikke lenge før jeg skal ta bilder med sløring.

 Post 4 varenkel å finne.
 Børvasstindene.
 Naturens egen kunst.
 Flott utsikt når en har kommet opp Langlia.
 Herlige skispor innover fjellet.
 Rene påskeværet.
 Post 16, her har Shelby oppdaget en skiløper som ikke jeg har sett. Det ble ei aldri så lita tryning.
 Svensdalsfjellet
 Børvasstindene
 Post 17.
 Steigtind til venstre.

 Langlivatnet med ei lita koselig rødekorshytte.
    Er du ikke ferdig med den knipsingen så vi kan leke litt ?
Soløyvatnet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar